איתור ליקויים בבניה – בבית לאחר שיפוץ

מדוע כדאי מאוד לבצע בדיקה לאיתור ליקויים בזמן שיפוץ בית.

בעת שאנו קונים דירת מגורים או משפצים את הדירה, ברור לכולנו שזו הוצאה לא קטנה, ומכיוון שכך כאשר אנו משקיעים סכומי כסף גבוהים מהרגיל אנו גם רוצים לקבל משהו מושקע וברמת הגימור גבוהה.

אחת מאותן פעולות שנחוצות לנו בתהליך הרכישה או בזמן השיפוץ של הבית זו בדיקה לאיתור ליקויים במבנים.

מה פירוש איתור ליקויים במבנים
איתור ליקויים במבנים הינו למעשה ביקורת מבנה או בשמה הנפוץ יותר – בדק בית. זו בדיקה אשר  שיכולה לגלות ליקויים של בניה והיא גם כן מצהירה כי הנכס שרכשנו או שנרכוש הינו תקין וכשיר למגורים. את הביקורת מבנים עורך איש מקצוע מיומן.

רובם של הליקויים בבניה לא נראים לעין בלתי מקצועית ישנם את הכלים הדרושים לגילוי של קלקולים נסתרים במבנה.

כאשר הביקורת מבנים מבוצעת, היא בעצם אמורה למנוע בעתיד צער ניכר, לנזקים שיכולים להיווצר וכמו כן גם להוצאות כספיות גבוהות.  אנשי מקצוע  שמומחים בתחום של בדק בית ממליצים לבצע ביקורת בית איתור ליקויים במבנים אחת לשנים אחדות.


שיפוצים ובדק בית
בדק בית זה שרות שלרוב נשמע בהקשר של קניית דירה. האמנם?, בדק בית יכול גם להיות כלי מעולה עבור מי ששוכר שירותים של שיפוץ דירה. שיפוץ דירה הנו תהליך שעלול להיות מעורב במחלוקות, ויכוחים ואי שקט. בדק בית גם יכול לסייע ללקוח להחליט איזה שיפוץ לבצע וכמה להשקיע בתהליך השיפוצים.

בדיקת ליקויים בדירה חדשה לפני קנייה
בישראל של 2011, כאשר בועת הנדל”ן בשיאה, אסור לנו לשים את המשכנתא שלנו על נכס לא בטוח. ולכן, בדיקת ליקויים בדירה לפני קנייה נעשתה לבדיקה דיי שגרתית לפני כל עסקת קנייה ומכירה של דירות מיד שנייה. לאחרונה, זוגות צעירים עורכים בדיקת דירה גם עבור דירות ובתים שנרכשים ישירות מהקבלן. גם דירות ישנות שקניתם וחשבתם פשוט לבצע שיפוץ דירה ולפתור את כל הבעיות -תחשבו שוב…..!!!!!
אין ספק ששוק הנדל”ן התוסס שאנחנו מכירים היום יירגע בשלב מסוים. אף אחד לא יודע להגיד מתי זה יקרה, איך זה יקרה ולמה זה יקרה – אבל בשלב מסוים ערך הדירות שלנו יצנח בעשרות אחוזים. זוהי סיבה נוספת להשקיע בנכס יציב ועמיד שיספוג את ירידות המחירים וישתדל לשמור על ערכו. על ידי בדיקת דירה לפני קנייה ניתן להעריך בכמה אחוזים ערך הנכס ירד באם שוק הנדל”ן יתאושש מעט ויחולו ירידות מחירים בענף.

בדיקת דירה לפני קנייה היא דבר שממש לא תרצו לוותר עליו בימינו.

אתר נוסף מומלץ- שיש קדם, אבן איכותית, ריצוף בתים ועוד
http://www.shaishkedem.co.il/Site/pages/homePage.asp

Related Posts

בדיקת דירה ובדק בית לפני קניה על ידי מהנדס

החשיבות של ביצוע בדק בית על ידי מהנדס מקצועי גם אם הדיירים עשו בדיקת דירה לפני קניה על ידי מומחה בעצמם הרי שיופתעו כמה ליקויים לא גילו…

בעיות רטיבות, נזילות, ושאר ליקויים

בעיות המתגלות בתהליך בדק בית בתהליך בדק בית סטנדרטי יש בעיות נפוצות אשר מבצעי הבדיקה  יחפשו קודם: לעיתים הגג הוא הפושע בגרימת בעיות גדולות, בוני גגות רבים…

מכשירי קשר לרכבים, ציוד קשר

ציוד קשר הוא עולם ומלואו ויש מגוון פריטים המשתייכים לעולם זה אותם ניתן לרכוש, ביניהם מכשירי קשר לרכב. כדאי לדעת כי ניתן לרכוש מחברה מובילה בתחומה מכשירי…

בדיקת קרינה אלקטרומגנטית – איתור מפגעי איכות סביבה

בדק בית סביבתי הכולל  בדיקה ואיתור של מפגעים סביבתיים, בדגש על קרינה . נושא איכות הסביבה עולה למודעות הציבורית בשנים האחרונות, וניתן להניח כי חשיבותו של הנושא…

איתור נזילות בקירות בתים

חברות ליקויי בנייה מעסיקות מומחים בתחומים כגון .

מה חשיבותו של בדק בית

כולנו מכירים את האימרה המפורסמת על כך שלא קונים חתול בשק. הדבר תקף פי כמה כשמדובר בהשקעה כספית אדירה

כתיבת תגובה