שיפוצים בגובה -עבודות סנפלינג בגובה

עבודות סנפלינג בגבהים– שיפץ בניינים בגובה
בעולם שבו בניינים נבנים בקצב מהיר, פרויקטים וכבישים נסללים ללא הרף ואדריכלים לא נחים לרגע וכבר עובדים על היצירה האדריכלית ההבאה שלהם, ניכר כי יש צורך לערוך מדי פעם שיפוצים גם למבנים קיימים, בין אם בשל סיבות אסתטיות ובין אם בשל סיבות אחרות. מסתבר שיש בישראל מספר חברות המציעות שירותים של עבודות סנפלינג לשם שיפוצים בגובה, קראתם נכון – עריכת שיפוצים לא על הקרקע ולא על רצפת קרמיקה יציבה בקומה 3, אלא על ידי סנפלינג ובגובה. לרוב מדובר בעבודות שיפוץ במראה החזותי של גורדי שחקים.

חברות עבודות גובה ועבודת סנפלינג בבניינים גבוהים

מדובר בחברות המתמקצעות בתחום שיפוצים בגובה תוך כדי עבודות סנפלינג. למרבית השיפוצניקים המתעסקים בתחום הזה תעודות הסמכה של מדריכי סנפלינג, היות ומדובר בעבודה שחייבת להיעשות מהר ובדיוק מרבי. באם מדובר בהברקת חלונות ואיטום מבנים, לעבודה בגובה באמצעות סנפלינג יש יתרון משמעותי בעלויות על פני כל בנייה אחרת שתעשה באמצעות קבלן שיפוצים רגיל.
הלקוחות המרכזיים של חברות הנותנות שירותים של שיפוצים בגובה בשילוב של עבודות סנפלינג מתקדמות הם בניינים וגורדי שחקים אשר זקוקים לשיפוץ חיצוני של המבנה וחידוש של הבניין, בניינים הזקוקים לשיקום של קונסטרוקציות ברזל ובטון כאחד, בניינים שצריך לערוך להם ציפוי מעטפת באמצעות שפריץ, מבנים הדרושים צביעה מחדש באמצעות צבעים אקריליים וגמישים וגגות ומבנים אשר זקוקים לאיטום.

עבודות בגבהים באמצעות גלישת סנפלינג

רוב החברות אשר מציעות שיפוצים בגובה בין היתר על ידי שימוש ייחודי בשיטת עבודה של עבודות סנפלינג מציעות גם שירותי ניקוי של חלונות מסך וניקוי של חלונות בגבהים שהגישה אליהם אפשרית אך ורק באמצעות עבודות סנפלינג. בנוסף לניקוי חלונות בגבהים, החברות גם מציעות פתרונות של הרחקת יונים והתקנת שלטי חוצות ומודעות פרסום ענקיות על בניינים וגורדי שחקים.

This Post Has One Comment

Comments are closed.