היתרונות של בניה קלה ושל בנייה מתועשת

כולנו שמענו על שיטת הבניה הקלה – השיטה שבה במקום להקים את הבית במקומו המיועד, בונים אותו במקום אחר, ולאחר מכן מובילים אותו למקום המיועד. למרות שהשיטה נפוצה מאד בעולם המערבי, ואפילו בישראל היא כבר תופסת תאוצה רצינית, חשוב להכיר את היתרונות שלה. הכרות עם היתרונות של הבניה הקלה, לעומת שיטות הבניה הרגילות, ממחישות עד כמה שיטה זו היא טובה, נוחה ומשתלמת לטווח הקצר והארוך כאחד.

בנייה קלה לתעשייה   – הפתרון המהיר והמוצלח להקמת מפעלים

חברות בנייה בישראל כגון חברת מעדר נמרוד בוחרות  לבנות מפעלים על ידי רכיבים מתועשים על מנת להשיג איכות טובה יותר בעלות נמוכה יותר. בנייה קלה בתעשייה מאפשרת לשמור על איכות סביבה, לחסוך משאבים וגם זמן ולהביא לתוצאות טובות יותר הן ברמה הבטיחותית והן ברמת התפעול.

בבנייה קלה אין  הפתעות
ראשית, אם תזמינו בניה קלה, או הבניה הטרומית בשמה השני, אתם יכולים להיות בטוחים שלא צפויות לכם שום הפתעות כלכליות – בהזמנת בניה קלה אתם מסכמים מראש עם חברת הבניה על כל העלויות כולל הכל: התכנון, הבניה וההובלה בסופו של דבר. המחיר קבוע מראש, ולא ניתן לשינוי. כמו כן, ראוי לציין כמובן שהמחיר של בניה מתועשת משמעותית זול יותר משיטות הבניה הרגילות, משום שהחומרים שבהם משתמשים הם זולים יותר.
אף על פי כן, חשוב להבין שעצם היותם של החומרים זולים יותר, לאו דווקא הופך אותם לאיכותיים פחות. למעשה, ההפך הוא הנכון. אחד מהיתרונות המשמעותיים של שיטת הבניה הקלה, היא באיכות חומר הבניה, בעיקר בכל מה שנוגע לתחום הבידוד – החומרים שמהם עשויים הקירות ידועים כחומרים מבודדים מצוינים מפני פגעי מזג האוויר. הדבר יעיל מאד שכן הם חוסכים לנו שימוש רב במיזוג ו/או הסקה, מה שכמובן חוסך לנו עוד כסף. כמו כן, החומרים שמהם עשוי המבנה, הם חומרים עמידים במיוחד שמחזיקים מעמד לאורך שנים רבות – דבר שכמובן חשוב מאד בכל מבנה, שכן לעתים אנחנו עומדים לחיות בו את כל חיינו, או שמדובר במבנה ציבורי שאמור לשמש אנשים רבים לאורך שנים רבות.

העבודה השקטה והנוחה בבניית חדרים נקיים לתעשייה 

אחד מהיתרונות הנוספים של הבניה הקלה, היא בעובדה שהעבודה עצמה נקייה לחלוטין. מכיוון שהיא נעשית במקום אחר לחלוטין, המקום שבו מוצב המבנה החדש לא סובל מכל מיני שיפוצים ולכלוכים – הדבר כמובן מונע הפרעה לסביבה. כמו כן הדבר גם תורם לאיכות הסביבה עצמה, בכך שכל פסולת הבניין מרוכזת רחוק מאזורי המגורים.
לסיכום, ניתן לראות שהשילוב בין תוחלת החיים הארוכה במיוחד של מבנים שנבנו בבניה קלה, בתוספת למחיר הנמוך במיוחד, ההוגנות של חברות הבניה השונות, והתרומה לאיכות הסביבה ולאיכות החיים בשכונות המגורים – כל אלה הופכים את הבניה הקלה לשיטה המשתלמת, הטובה והאיכותית ביותר שניתן למצוא כיום.